1:87 Brekina Filo

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Fotoğrafınız çok güzel, emeğiniz için çok teşekkür ederim. Ben çok uzun zamandır 1/87 ölçekte araçlarla ilgileniyorum. Eğer bu fotoğraf sizin koleksiyonunuzdansa, rica ediyorum,bu modelleri nereden aldığınızı paylaşır mısınız? Yanıtınız için şimdiden teşekkürler, saygılar...

yuzirneym dedi ki...

Teşekkürler... Evet bunlar benim Ford Transit koleksiyonumdan...
Ben yurtdışından aldım. 1/87 ölçek daha çok Almanya'da rağbet görüyor sanırım. Çünkü Ebay.de'de çok fazla seçenek bulabiliyorsunuz. Türkiye'de ise gittigidiyor'da ara sıra bulunabiliyor.
Mutlaka satan bir dükkan da vardır ama ben henüz rastlamadım.

Adsız dedi ki...

Bağdat Caddesi'nde bir hobi mağazası bulmuştum ama fiyatları çok tuzlu. Üstelik Brekina modelleri de yoktu. Dediğiniz gibi 1/87 daha çok Almanya'da rağbet gördüğü için Türkiye'de pek bulunmuyor.

Bu arada en öndeki kahve Transit'e hayran kaldım. Plastik model Brekina yapımı olunca nasıl da güzel oluyor işte... Teşekkürler, sevgiler, saygılar...