Fotokitap


Ne zamandır bir 'fotoroman' yapma isteği vardı. Gülcük'ün fotoğraflarından bir seçki yapıp kronolojik olarak bir kitapta toplamak istiyordum. Bu devirde albümden farklı bir şey olsun diye...
Twitter'dan fottom.com'un promosyonunu görünce hemen o anda elimin altındaki fotoğraflardan bir "fotokitap" oluşturup sipariş verdim. Denemek için iyi bir fırsattı...
Ertesi gün kitap basılıp gönderildi... Hızlı servis... Kitap sert kapaklı - ciltli - gayet dayanıklı ve sağlam duruyor. Baskı tam fotoğraf kalitesinde değil tabii ama idare eder. Sanırım bir çeşit yazıcı kullanılıyor. Ancak yazılarla süslenebilir sayfalar, ben aceleden yapamadım... Daha önceden bu kitaptan sipariş verecektim aslında ancak nasıl bir şey geleceğini kestiremediğim için hiç denemedim. Siteye örnek kitap görselleri konulabilir bence. Satın almak isteyenler için bir fikir verir.
Kitapla beraber bir de fotoğraftaki magnet geldi hediye olarak ve Gülcük bu 'böcet'i pek sevdi. Teşekkürler fottom.com...
Posted by Picasa

0 yorum: